Onze huisregels

Bij inschrijving ontvangt u van ons een email met een gezondheidsvragenlijst en welkomstbrief. Wij vragen u de gezondheidsvragenlijst in te vullen en mee te nemen naar uw eerste afspraak. Uw medische gegevens zijn strikt vertrouwelijk en wij zullen daar dan ook zorgvuldig mee omgaan.

Wij streven ernaar om op de geplande tijden te behandelen, echter kunnen wij dit nooit garanderen. Denk aan bijvoorbeeld spoedgevallen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Om de planning zo goed mogelijk te laten verlopen, vragen wij u minimaal 5 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn. Geef wijzigingen in uw adres, telefoonnummer, emailadres en/of zorgverzekeraar altijd tijdig aan ons door. Dat kan telefonisch of per email.

De afspraken die u heeft gemaakt kunt u alleen telefonisch wijzigen op werkdagen tussen 09.00 en 15.00. Als u een mobiel nummer heeft doorgegeven dan krijgt u ongeveer 2 (werk)dagen van tevoren een sms ter herinnering. Hierna kunt u de afspraak niet meer kosteloos afzeggen, ongeacht de reden. Aan deze service kunnen echter geen rechten worden ontleend. U blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de gemaakte afspraak.

Bij het niet nakomen of niet tijdig (minstens 48 uur van tevoren, op vrijdag voor 15.00 voor de afspraak van maandag) afzeggen van een afspraak wordt € 22,00 per 10 minuten gereserveerde tijd in rekening gebracht.

Uw eerste afspraak zal over het algemeen bestaan uit een controle en een aantal röntgenfoto’s, waarna er een behandelplan met kostenbegroting (indien duurder dan €200) wordt gemaakt. Wij sturen onze declaraties door naar Anders Medical Factoring (085-7606262 / service@mijnandersnota.nl / www.mijnAndersnota.nl) die het factuur eerst gaat indienen bij uw zorgverzekeraar. Via Anders Medical Factoring ontvangt u dan nog eventueel een restnota per email die binnen 30 dagen moet worden betaald. Anders Medical Factoring verzorgt voor ons ook het incassotraject en deurwaarder, dus zorg voor een tijdige betaling of trek zo spoedig mogelijk aan de bel als u een declaratie niet in 1 keer kan betalen. Dat voorkomt een hoop extra kosten. Indien u het factuur liever per post wilt ontvangen, dient u ons daarvan per email of telefonisch op de hoogte te brengen. Desgewenst kunt u de factuur ook direct na de behandeling per pin betalen.